Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin zakupów

Regulamin sklepu internetowego AvetPHARMA Zdrowie i Uroda obowiązujący dla zakupów dokonanych od dnia 25.12.2014 roku

  

Regulamin sklepu internetowego AvetPHARMA Zdrowie i Uroda obowiązujący dla zakupów dokonanych do dnia 24.12.2014 roku

 


 

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

AvetPHARMA Zdrowie i Uroda

Warszawa, dnia 25 grudnia 2014 roku

 

§ 1

DEFINICJE 

1. REGULAMIN – niniejszy regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną

2. SPRZEDAWCA/USŁUGODAWCA - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą AVET PHARMA Rafał Biskup S.K.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Fleminga 33b, 03-176 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydz. Gospodarczy KRS pod numerem 0000364522, kapitał zakładowy: 240.000 PLN, NIP: 5242717678, REGON: 142569170, będący właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem www.avetpharma.pl

3. SKLEP - Sklep internetowy działający pod adresem internetowym www.avetpharma.pl, prowadzony przez Sprzedawcę

4. KLIENT – osoba fizyczna składająca Zamówienie w Sklepie

5. KONTO – wymagający rejestracji na stronie Sklepu oraz akceptacji niniejszego Regulaminu zbiór danych teleinformatycznych umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia, sprawdzenia statusu jego realizacji, zmiany bądź weryfikacji swoich danych kontaktowych.

6. TOWARY/ TOWAR – suplementy diety, znajdujące się w rejestrze produktów objętych powiadomieniem o pierwszym wprowadzeniu do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzonym w formie elektronicznej przez Główny Inspektorat Sanitarny.Szczegółowe informacje o towarach i ich właściwościach są zamieszczone na stronie Sklepu.

7. TWARDY NOŚNIK – narzędzie przenośne m. in. takie jak pamięć przenośna USB, płyta CD lub DVD, wiadomość e – mail, dokument w postaci papierowej i inne materiały lub narzędzia, które umożliwiają Sprzedawcy przekazanie Klientowi informacji na temat Zamówienia, którą będzie można w przyszłości odtworzyć w postaci niezmienionej.

8. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość zamawianych Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy za pośrednictwem Sklepu.

9. UMOWA – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93) z późn. zm., zawierana przez Sklep z Klientem z wykorzystywaniem środków porozumiewania się na odległość

 

§ 2

Postanowienia ogólne

1. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

2. Regulamin jest integralną częścią Umowy zawieranej z Klientem.

3. Ceny Towarów podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie zawierają kosztów przesyłki.

4. Sprzedawca gwarantuje, że Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu są fabrycznie nowe, a także wolne od wad fizycznych i prawnych.

5. Kontakt ze Sklepem można uzyskać korzystając z:

1) adresu poczty elektronicznej: sklep@avetpharma.pl,

2) telefonicznie pod numerem telefonu (22) 81 94 789  w godzinach pracy Sklepu od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00

3) formularzu kontaktowego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu: www.avetpharma.pl.

6. Akceptacja niniejszego Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę Klienta na przedstawienie przez Sprzedawcę Klientowi informacji, o których mowa w art. 12 ustawy o prawach konsumenta w formie elektronicznej, bez wydania papierowej wersji Regulaminu.

 

§3

Usługi elektroniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania Zamówień niezbędny jest komputer z dostępem do sieci Internet posiadający minimalne wymagania w postaci: procesor o częstotliwości minimum 1 GHz, Karta graficzna o pamięci minimum 512 MB oraz poprawnie skonfigurowaną przeglądarkę stron internetowych (np. Internet Explorer >8, Mozilla Firefox, Google Chrome >17, Opera, Safari), a także dowolne urządzenie wskazujące umożliwiające prawidłowe wypełnienie formularzy.

 

§4

Zamówienia

1. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu.

2. Warunkiem złożenia Zamówienia jest zapoznanie się przez Klienta z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

3. Przed złożeniem Zamówienia, należy dokonać wyboru Towaru który chce się zamówić i kliknąć przycisk „Do koszyka”. Można w każdej chwili może wrócić do Sklepu, by wyszukać i dodać następny Towar (klikając przycisk „Kontynuuj zakupy”).W każdej chwili można usunąć Towar ze swojej listy zakupów klikając „x”, znajdujący się tuż przy nazwie danego Towaru.

4. Koszyk na zakupy będzie zawierał numer referencyjny wybranego Towaru, jego nazwę oraz cenę (łącznie z podatkami). Podana cena nie zawiera kosztów transportu, gdyż opłaty są różne w zależności od wybranej formy wysyłki Zamówienia.

5. Złożenie Zamówienia i dokonanie zakupu Towarów może nastąpić z pominięciem procedury rejestracji, bądź być poprzedzone prawidłowym wypełnieniem przez Klienta, formularza rejestracyjnego (w szczególności podania wymaganych w formularzu danych osobowych, adresu e-mail - wykorzystywanego później jako login – i ustalenia przez Klienta hasła). Czynności rejestracyjne dokonywane są jednorazowo, a kolejne Zamówienia realizowane są na podstawie logowania się Klienta na Konto w Sklepie poprzez podanie loginu i ustalonego hasła. Klient zobowiązany jest zachować w tajemnicy ustalone hasło oraz login i nie udostępniać go osobom trzecim.

6. Po wypełnieniu Zamówienia zostanie Klientowi przedstawione podsumowanie Zamówienia zawierające zakupione Towary gotowe do wysyłki, z całkowitą ceną, zawierającą podatek i koszty wysyłki, z wyszczególnieniem wszystkich danych oraz adresu wysyłki Zamówienia, aby Klient mógł potwierdzić Zamówienie, klikając „Zamawiam i płacę”.

7. Złożenie Zamówienia poprzez kliknięcie „Zamawiam i płacę” wiąże się z obowiązkiem zapłaty.

8. Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia Sprzedawca prześle Klientowi potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie, o którym mowa powyżej zawiera numer Zamówienia, nadany przez Sklep oraz opis Zamówienia. Klient akceptując Regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie takiego potwierdzenia utrwalonego w inny sposób, niż na papierze, a mianowicie w postaci wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia.

 

§5

Ceny i formy płatności

1. Ceny Towarów podane w Sklepie nie uwzględniają kosztów przesyłki. Koszt transportu pokrywa Klient.

2. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) przelewem – wówczas Sklep rezerwuje Towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta,

b) płatność elektroniczna - w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta

c) płatność gotówką przy odbiorze - w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania Zamówienia na stronie Sklepu.

 

§ 6

Dostawa

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych lub kurierskich (np. Poczty Polskiej).

2. Okres dostawy wynosi 3 dni od dnia złożenia przez Klienta Zamówienia.

3. Koszt dostawy Towarów jest uzależniony od sposobu dostawy i wynosi:

a) PACZKA 24 Poczta Polska (płatność za pobraniem) 14,55PLN

b) Poczta Polska (przesyłka priorytetowa) 7,00PLN

c) Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna) 6,00PLN

4. Odbiór przesyłki należy pokwitować u kuriera (na piśmie lub w formie elektronicznej). W przypadku nieobecności odbiorcy, kurier pozostawia awizo z określonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki. Można również odebrać paczkę osobiście z centrali firmy kurierskiej, której adres również znajduje się na druku awizo. Okres przetrzymywania przesyłki awizowanej w centrali kurierskiej wynosi 7 dni roboczych, licząc od drugiej próby doręczenia. Po upływie tego okresu oraz braku odpowiedzi od Klienta, kurier zwraca Towar do Sprzedawcy.

5. Klient jest informowany o każdorazowej zmianie statusu realizacji Zamówienia w tym o przekazaniu Towaru spedytorowi poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Klient ma również możliwość śledzenia statusu Zamówienia korzystając ze swojego Konta w Sklepie.

6. Klient powinien dołożyć starań, aby ocenić stan Towaru i jego zgodność z Zamówieniem w momencie dostawy przez kuriera i w jego obecności. W sytuacji pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości należy wraz z kurierem sporządzić dokument reklamacyjny – kurier powinien posiadać druk właściwy dla danego spedytora. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy zwrócić Towar kurierowi (jeżeli dostawa zawiera więcej niż jeden towar, należy zwrócić tylko uszkodzony Towar). Koszt transportu uszkodzonego Towaru ponosi Sprzedawca.

7. Gdy uszkodzony Towar dotrze do magazynu Sprzedawcy zostanie wymieniony na nowy i wysłany do Klienta na koszt Sprzedawcy. Gdy uszkodzenie zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera należy postępować zgodnie z instrukcją opisaną w rozdziale "Reklamacje i zwroty". 

 

§7

Prawo odstąpienia od Umowy

1. Klient może odstąpić od Umowy, w terminie 14 dni, bez podania przyczyny.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. list wysłany pocztą, wiadomość e-mail) kontaktując się ze Sprzedawcą na poniższe sposoby: ADRES POCZTOWY: AVET PHARMA Rafał Biskup S.K.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Fleminga 33b , 03-176 Warszawa, ADRES E-MAIL: sklep@avetpharma.pl, telefon: 22-81-94-789 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00.

4. Klient może wykorzystać w celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy wzór formularza, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. Wykorzystanie tego formularza nie jest obowiązkowe.

5. Termin do odstąpienia od Umowy jest zachowany jeśli przed jego upływem informacja o odstąpieniu od Umowy zostanie wysłana do Sprzedawcy.

6. Jeśli Klient prześle oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w formie wiadomości e-mail, Sprzedawca niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania w/w oświadczenia prześle do Klienta zwrotną wiadomość e-mail potwierdzającą dostarczenie do niego tego oświadczenia.

7. Klient w przypadku odstąpienia od Umowy zobowiązany jest do przesłania do Sprzedawcy Towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. W celu dokonania zwrotu towaru Klient zobowiązany jest należycie zabezpieczyć Towar oraz dostarczyć na własny koszt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

8. Sprzedawca w przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy obowiązany jest do zwrotu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, wszystkich dokonanych przez Klienta płatności poza przekraczających sposób dostarczenia Towaru inny, niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę oraz bezpośrednimi kosztami związanymi ze zwrotem Towaru. Zwrot zostanie zrealizowany w tej samej formie płatności, z której skorzystał Klient w początkowej transakcji chyba, że postanowi on wyraźnie inaczej. W każdym razie, Klient w wyniku zwrotu nie ponosi żadnych kosztów.

9. Sprzedawca jeśli nie zaproponuje Klientowi, że sam odbierze Towar może wstrzymać się ze zwrotem wszelkich kosztów poniesionych przez Klienta zgodnie powołanych powyżej, do czasu otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu potwierdzającego odesłanie Towaru do Sprzedawcy.

 

§8

Reklamacje i zwroty

1. W sytuacji, gdy otrzymany Towar okaże się wadliwy, Klient ma możliwość żądania:

a) wymiany Towaru na wolny od wad,

b) obniżenia ceny Towaru,

c) odstąpienia od Umowy - o ile wada jest istotna.

2. Z uwagi na właściwości Towaru, Sprzedawca nie jest w stanie dokonać naprawy Towaru, gdyż jest to niemożliwe.

3. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o Towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

4. Reklamacja Klienta powinna zawierać: datę zgłoszenia, określenie danych Klienta, określenie Towaru, który jest niezgodny z Umową oraz opisanie tych niezgodności (wad) i wskazanie, które żądanie Klient wybiera – wymianę, obniżenie ceny czy odstąpienie od Umowy.

5. W przypadku żądania obniżenia ceny Towaru, należy podać kwotę, o jaką ta cena ma być obniżona (z uwzględnieniem Towaru z wadą i Towaru pełnowartościowego).

6. W przypadku żądania odstąpienia od Umowy z powodu wady Towaru, która nie jest istotna, żądanie takie nie będzie skuteczne. W takim wypadku nadal przysługuje Klientowi żądanie wymiany Towaru na wolny od wad lub obniżenia ceny Towaru.

7. W przypadku gdy Klient jako pierwsze żądanie w ramach reklamacji danego Towaru wskaże obniżenie ceny Towaru lub odstąpienie od Umowy, Sprzedawca może zamiast spełnić żądanie Klienta zaproponować wymianę Towaru na wolny od wad w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej. Sprzedawca musi niezwłocznie poinformować o tym Klienta, w przeciwnym razie wiążące dla Sprzedawcy będzie żądanie wskazane przez   Klienta. Powyższe uprawnienie nie przysługuje Sprzedawcy w przypadku, gdy uprzednio Klient składał już reklamację a Sprzedawca nie wywiązał się z obowiązku wymiany Towaru bądź w przypadku, gdy jest to druga lub kolejna reklamacja danego Towaru.

8. W przypadku żądania wymiany Towaru lub odstąpienia od Umowy, transport reklamowanych Towarów odbywa się na koszt i zlecenie Sprzedawcy za pośrednictwem firmy spedytorskiej wskazanej na stronie Sklepu. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem.

9. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towaru na zasadach określonych w niniejszym paragrafie przez okres 2 lat od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Towaru, nie krócej jednak niż przed upływem terminu przydatności Towaru do spożycia.

10. Roszczenie Klienta o wymianę Towaru lub usunięcie jego wady przedawnia się z upływem 1 roku licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli jednak termin 1 roku od dnia stwierdzenia wady miałby upłynąć przed upływem terminu, określonego w ust. 9 powyżej, wówczas ulega on odpowiedniemu wydłużeniu do czasu upływu terminu, określonego w ust. 9 powyżej.

11. Reklamacje związane z usługami online (niewłaściwe Towary znajdujące się w koszyku lub nieprawidłowo naliczone koszty dostawy Towarów), a także wszelkie inne reklamacje można składać w formie pisemnej na adres pocztowy AVET PHARMA Rafał Biskup S.K.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Fleminga 33b , 03-176 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@avetpharma.pl.

12. Sprzedawca w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta ustosunkuje się do przedstawionego w reklamacji żądania wymiany Towaru lub obniżenia ceny Towaru. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy poczytuje się za uznanie roszczeń Klienta.

13. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sprzedawca uczyni zadość żądaniu Klienta w ciągu 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Gdy realizacja reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego Towaru, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

14. W przypadku uznania reklamacji Klienta za nieuzasadnioną, Sprzedawca przekaże Klientowi na piśmie uzasadnienie swojej decyzji. W takim wypadku Klient może dochodzić swych roszczeń na drodze sądowej. Jeśli Sprzedawca wyrazi zgodę na pozasądowy sposób rozwiązania sporu, wówczas Klient będzie uprawniony do dochodzenia roszczeń w drodze mediacji bądź w drodze postępowania przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim, składając odpowiedni wniosek do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub braku zgody na pozasądowe rozwiązanie sporu konsumenckiego zostanie przekazane Klientowi w piśmie uzasadniającym negatywne rozpatrzenie reklamacji. Brak oświadczenia Sprzedawcy oznaczać będzie zgodę na pozasądowe rozwiązanie sporu konsumenckiego.

 

 §9

Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest AVET PHARMA Rafał Biskup S.K.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Fleminga 33b wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydz. Gospodarczy KRS pod numerem 0000364522, kapitał zakładowy: 240.000 PLN, NIP: 5242717678, REGON: 142569170                  

2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Zamówienia.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

5. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na podstronie internetowej Sklepu poświęconej polityce prywatności, dostępnej w dolnym panelu na stronie głównej Sklepu.

 

§10

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§11

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.. Do Zamówień złożonych przez wejściem w życie niniejszej Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili złożenia Zamówienia.

2. Z dniem wejścia w życie niniejszego Regulaminu tracą moc postanowienia dotychczasowego Regulaminu sklepu internetowego AVET Pharma Zdrowie i Uroda. Regulamin z dnia 25.12.2014 obowiązuje w stosunku do Zamówień złożonych od 25.12.2014r. W stosunku do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie niniejszego Regulaminu obowiązują postanowienia dotychczasowego regulaminu.

3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie w przypadku, gdy będzie to konieczne z uwagi na zmiany techniczne związane z funkcjonowaniem Sklepu lub usprawnienie usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od momentu ich publikacji na stronie internetowej Sklepu oraz poinformowania Klientów, którzy posiadają Konto w Sklepie o zmianie drogą e-mail. Dalsze korzystanie ze Sklepu po zmianie Regulaminie oznacza milczącą zgodę Klienta na zmianę Regulaminu. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

4. W sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93) z późn. zm., przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 807), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

Załącznik nr 1 

wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

POBIERZ FORMULARZ

 

 


 

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

AvetPHARMA Zdrowie i Uroda

obowiązujący do dnia 24.12.2014 roku

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Właścicielem Sklepu jest: AVET PHARMA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Fleminga 33b , 03-176 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydz. Gospodarczy KRS pod numerem 0000364522, kapitał zakładowy: 240.000 PLN, NIP: 5242717678, REGON: 142569170 Tel. 22 81 94 789, adres email: sklep@avetpharma.pl.

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Przedmiotem sprzedaży są suplementy diety (dalej „towary”), znajdujące się w rejestrze produktów objętych powiadomieniem o pierwszym wprowadzeniu do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, prowadzonym w formie elektronicznej przez Główny Inspektorat Sanitarny. Szczegółowe informacje o towarach i ich właściwościach są zamieszczone na stronie Sklepu.

5. Ceny towarów podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie zawierają kosztów przesyłki.

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

b) e-mailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

§ 3

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych lub kurierskich (np. Poczty Polskiej).

2. Koszty i sposób dostawy określone są w cenniku dostawy, dostępnym w dolnym panelu na stronie głównej Sklepu.

§4

Płatności i czas realizacji zamówienia

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

a) przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta,

b) płatność elektroniczna -  w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczyna się po  zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta

c) płatność gotówką przy odbiorze - w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia na stronie Sklepu.

2. Czas realizacji zamówienia obejmuje etap od przyjęcia zamówienia do realizacji do wysyłki towaru przez Sklep oraz czas dostawy. Szczegółowe warunki, od których zależy termin wysyłki towaru znajdują się na podstronie „Czas realizacji zamówienia” dostępnej w dolnym panelu na stronie głównej Sklepu.  

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

§5

Reklamacje

1. Reklamacje mogą być  składane w formie pisemnej na adres pocztowy Sklepu, wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sklep@avetpharma.pl.

2. Reklamacja powinna być złożona w terminie określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową, tj.  w terminie 3 dni od dnia otwarcia opakowania towaru. Powyższe prawo może być zrealizowane nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub terminu jego przydatności do spożycia.  

3. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

4. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Spółka uczyni zadość żądaniu Klienta w ciągu 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Gdy realizacja reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

6. W przypadku uznania reklamacji Klienta za nieuzasadnioną, Spółka przekaże Klientowi na piśmie uzasadnienie swojej decyzji. W takim wypadku Klient może dochodzić swych roszczeń na drodze sądowej.

7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie nie później niż 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy (przy czym możliwe jest zwrócenie przez Klienta towaru jednocześnie ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu od umowy).

4. W terminie nie później niż 14 dni od  dnia odstąpienia przez Klienta od umowy Sklep zwraca Klientowi zapłaconą za zwrócony towar kwotę..W treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

§7

Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest AVET PHARMA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Fleminga 33b wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydz. Gospodarczy KRS pod numerem 0000364522, kapitał zakładowy: 240.000 PLN, NIP: 5242717678, REGON: 142569170                       

2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

5. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na podstronie internetowej Sklepu poświęconej polityce prywatności, dostępnej w dolnym panelu na stronie głównej Sklepu.

§8

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep, nie krótszym niż 7 dni od momentu ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.

 

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

AVET PHARMA Sp. z o.o., ul. Fleminga 33B, 03-176 Warszawa, NIP: 524-271-76-78, wpisana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gospodarczy KRS pod numerem 0000364522, Kapitał zakładowy: 240.000 PLN

Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00

 

Click Shop | Hosting home.pl